BAHAR TERENNÜMLERİ ———————- ALINTIDIR

BAHAR TERENNÜMLERİ

biliyorum; çıkıp geleceksin
serin bir bahar akşamı üstelik

saçların ağarmış sesin kırık dökük
gözlerinde buruk ama sevdalı o bakış
başka baharda kalmış heveslerin
olsun varsın. kim kusursuz ki bilirsin
yorgun ve suskun çizgilerin
elinde bin yıllık valizin

biliyorum geleceksin

henüz açmamış olacak hanımeli
ne begonvil ne portakal çiçekleri
kokun dağılacak önce bahçeye
içimde kadınlar neşeyle susacak

tıpkı o şarkıdaki gibi;
biliyorum bir gün çıkıp geleceksin

havada efsunlu bir telâş olacak
biraz ahmet arif kokacak gözlerin
dudakların biraz cemal süreya
biliyorum geleceksin bir gün mutlaka
arkasında öylece duracaksın çitlerin

ve ben asla ölmeyeceğim
sana hoş geldin demek için

arzu eşbah

Bir Cevap Yazın

