YİNE GELİRİM BELKİ! —————————- ALINTIDIR

YİNE GELİRİM BELKİ!

 

Gülüşünü özlüyorum.

Hayatımın tüm baharlarına değişmeyeceğim gülüşünü…

Öylece kalmışsın aklımda, mıhlanmış tüm sözlerin kalbime.

Seninle nefes alıyorum hala…

Seni sensizde sevebiliyorum söz verdiğim gibi…

Hala çılgınca seviyorum.

Bana bıraktığın yalnızlığını,

Sensizliği, tutamadığım ellerini…

Göremediğim gözlerini…

Sevdim…

Sevgimi rüzgarlarla sana estiriyorum.

İnsan imkansıza tutulurmuş ya,

Ben de öylece tutulmuşum sana…

Sessizce çekip gidiyorum şimdi,

Sessiz ve kimliksiz, belki yine gelirim,

Sesime ses veren olursa bir gün…

 

Bir Cevap Yazın

